NS
Binnen NS zijn de afdelingen Service, Onderhoud en Modernisering verantwoordelijk voor het onderhoud van de treinen. Voorheen was dit NedTrain. Van technisch onderhoud tot snelle servicebeurten en van reiniging tot korte en lange termijn revisie: deze afdelingen zorgen ervoor dat de 1,2 miljoen treinreizigers van NS dagelijks op tijd, veilig en in een schone trein op hun bestemming komen; 24 uur per dag, 7 dagen per week.
wat Wij hebben gerealiseerd voor NS
Binnen de NS wordt van de medewerkers verwacht dat zij hun uren registeren. Hiervoor is met behulp van C# een web-based applicatie gebouwd die volledig integreert met de in gebruik zijnde Baansoftware. Hierdoor kunnen gebruikers op een gebruikersvriendelijke manier hun uren registreren. Door persoonlijke voorkeuren vast te leggen hoe de medewerker zijn uren het makkelijkst registreert zijn we in staat geweest de invoer op een voor de gebruiker meest prettige en eenvoudige manier mogelijk te maken. Wil een medewerker de uren per dag of per week vastleggen? Wil een medewerker werken met start en eindtijden of liever zijn uren in aantallen per dag, dat kan allemaal. Natuurlijk in een voor de NS herkenbaar ontwerp en beschikbaar via hun intranet.